Pages

Sunday, 22 January 2012

My Senior....

Haa rakan2..ni saya nk cerita tentang beberapa orang senior yang saya kenal..dorang ni sume baik2...

Ni senior pertama,nama dia Hazwan Mustafa...Dia form 4IBH...Dia pandai bermain violin...Dia ni baik la jugak orgnye...slalu gak tolong sy...Alhamdullilah yg aq tgk kt fb dia,Dia dpt asrama..Semoga berseronok di sana...

Ni senior kedua aq,Nur Fatimah...Kak ni satu kepala ngan aq...haha..suka merapu...~tp x lah gila2 cm aq~akak ni tingkatan 2...Dia pon slalu tolong aq...

Haha...ni senior terakhir...nama dia,Hafizzul...nme dia panjang lagi...tp aq x reti lah nk eja...~krg salh kena tempias lak~hehe...Dia ni bnyk gak tlg aq...Dia form 3 IBS...sederet je kelas ngan aq...Boringlak tgk muka dia..hehe..

   Di sini dulu lah ye,rakan2 ku...Semoga kita bertemu lagi...Bye..Assalamualaikum... :)
suke ayat aku. like lah:)

2 comments:

  1. Nama Hafizzul tu nama panjang dia Mohamad Hafizzul Izzham bin Hamalad tak silap. Kuikuikui :p Akak selalu stalk dia. Heheh :p Akak sbnrnya jenis yang gila2 jugak. Tapi taknak tunjuk sangat. Nanti orang rasa annoying pulak? Heheh :p

    ReplyDelete